منوی دسته بندی

همه چیز راجع به نرم افزار کورل دراو

همه چیز راجع به کورل دراو

کورل چیست؟

CorelDraw یک برنامه نرم‌افزاری برای ویرایش گرافیک‌های برداری است. گرافیک‌های برداری در بسته‌های گرافیکی ایجاد می‌شوند و از اشیاء مختلفی تشکیل شده‌اند. هر شی را می‌توان به طور جداگانه ویرایش کرد، به این معنی که شکل، رنگ، اندازه و موقعیت را می‌توان تغییر داد. Corel, CorelDraw که توسط شرکت نرم‌افزاری مستقر در اتاوا توسعه داده شده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا کارهایی مانند افزودن جلوه‌های ویژه مانند حاشیه‌ها به تصاویر، علاوه بر تنظیم کنتراست، تعادل رنگ و موارد دیگر را انجام دهند.

با استفاده از کورل می‌توانید طرح‌های گرافیکی فوق‌العاده‌ای را ایجاد کنید که بسیار جذاب هستند. کورل می‌تواند به شما علاوه بر قدرت در طراحی، راحتی فوق‌العاده‌ای را در پیاده‌سازی به ارمغان بیاورد.

چرا نرم افزار کورل؟

رم‌افزار کورل بسیار قدرتمند است و می‌تواند به شما قدرت فوق‌العاده‌ای را در این حوزه بدهد. در حال حاضر کورل بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد و در تمام دنیا استفاده می‌شود. قطعا کار کردن با این نرم‌افزار می‌تواند کاملا برای شما سود‌آور باشد. علت این موضوع قدرت فوق‌العاده کورل است. از نرم‌افزار کورل در بیش از 75 کشور بزرگ دنیا استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند که ایده‌های خودتان را به تصویر بکشید.

قطعا نرم‌افزار کورل امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که استفاده از آن می‌تواند به شما بسیار کمک کند. همانطور که گفته شد CorelDraw نرم‌افزاری است که برای ویرایش گرافیکی وکتور استفاده می‌شود که در آن تصاویر برای لوگوها، علائم، سربرگ‌ها، پوسترها، گواهینامه‌ها، نامه‌های اختراع، تصاویر، آثار هنری مبتنی بر وب و پروژه‌های مختلف مربوط به تصاویر دو بعدی دیگر ویرایش یا ایجاد می‌شوند. این نرم افزار توسط Corel Corporation توسعه و به بازار عرضه شده است. تمامی اسناد گرافیکی قابل انجام است. افرادی که علاقه‌مند به تبدیل شدن به طراح گرافیک هستند باید Corel Draw را بیاموزند زیرا این ابزار متداول برای پروژه‌های آنها است. این نرم‌افزار کاربرپسند و آسان برای یادگیری است، این ویژگی‌ها کورل را به بهترین محیط برای ایجاد پروژه‌های دوبعدی تبدیل کرده است. 

داستان کورل

کور برای اولین در سال 1998 معرفی شد. همه می‌دانستند که این نرم‌افزار یک قدرت خاص را به افراد می‌دهد. با اولین نرم افزار گرافیکی برای پلتفرم Windows®، کورل روش بیان و به اشتراک گذاری ایده های مردم را تغییر داد و از آن زمان کاربران ایده‌های خود را به محصولات Corel تبدیل کردند. در طول همه این سال‌ها کورل توانسته جوایز متعددی را به دست بیاورد. این جوایز شامل گرافیک، نقاشی، عکس، ویدئو و نرم‌افزار اداری می‌شود. به علت این که محصولات کورل بسیار با کیفیت است و می‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد این نرم‌افزار به شهرت فوق‌العاده‌ای رسیده است. قطعا یادگیری این نرم‌افزار در صورتی که توانایی کار کردن با موس و کیبورد را داشته باشید بسیار آسان است.

کورل جامعه کاربری فوق‌العاده پیشرفته‌ای را نیز دارد که می‌تواند به شما در هر حوزه‌ای کمک کند. کاری که جامعه کورل انجام می‌دهد در حقیقت به اشتراک‌گذاری خلاقیت و البته آثار هنری است. در سال 2011 نرم‌افزار Corel Cares منتشر شد. این نرم‌افزار بسیار کاربرپسند بود و موجب ایجاد پروژه‌های مختلف جذاب می‌شد. Corel Cares با تمرکز بر حمایت از کودکان، آموزش و هنر، در جوامع محروم، تعهد و شفقت کارمندان جهانی Corel را به یک هدف مشترک هدایت می‌کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

mahsasarabi وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *